Nytt i vardagsrummet!

Nu är det snart klart!

Jag har lackat bordet 2 gånger och nu ska det bara torka till ordentligt, sen ska det få flytta in till alla dom andra, vitmålade möblerna i vardagsrummet! Jag har haft ofantligt god hjälp ska ni veta. Varje gång jag har styrt stegen ut till "målarverkstaden" så har jag haft Albin hack i häl och han tar genast plats borta i sin hörna, bland sina verktyg, och bygger saker...


Världens finaste!

Vi har även hunnit med ett snabbt besök på Gekås (jo, jag är där ofta...) och nu kunde jag inte låta bli, 8 muggar till och 12 assietter fick hänga med hem. Nu är dom diskade och väntar på att få komma in i ett skåp (måste bara hitta en plats...).


Jag har inte helt bestämt mig än, men kanske, kanske får jag väl åka upp igen och köpa med mig mattallrikarna och dom djupa tallrikarna oxå...

Jag är helt enkelt såld på fint porslin och sånt och eftersom en assiett kostade hela 14:-/st så är det ju inte direkt att man blir ruinerad. David börjar undra vad vi ska med allting till så jag får väl kanske snart börja sälja av lite gammalt....

En kväll när jag gick här hemma och funderade så kom jag på mig själv med att le, jag älskar mitt hem, mitt hus och hur mysigt & personligt vi har det. Jag var helt enkelt tvungen att ta några bilder...



Vi har massor av levade ljus tända på kvällarna här hemma


Kommentarer
Postat av: Mamma

Fint och mysigt, tycker jag med. Förutom soffan då...

2012-01-09 @ 13:41:01
Postat av: nina

åh så fint!! :D

2012-01-09 @ 14:03:44
URL: http://ninass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0