Röjardag!


Idag har vi röjt ut julen!

Jag och barnen har donat och hållt på som galningar hela dagen.
Det tog några timmar att få ner allt glitter från granen, samtidigt som Emil drog runt på det över hela huset...
När han äntligen somnat efter lunchen så forsatte jag och Albin i räserfart för att få gjort så mycket som möjligt innan Emil vaknade igen. Vi hann med att baka kakor (bild 2), laga middag med den nya pastan (bild 1), plantera om en massa blommor (bild 3), tvätta, städa, återställa ordningen i hemmet (bild 4) och sen vaknade han och röjde runt på den vanliga viset (bild 5 & 6)...

När David kom hem tog jag och Albin en välförtjänt och minst sagt välbehövlig kvällspromenad i den härliga luften. Jag fick nästan jogga för att hinna med när han cyklar och nu känner jag hur det värker i min stackars häl och jag ska dra mig tillbaka och hoppas på en god natts sömn...


Kommentarer
Postat av: Mamma

Du får berätta hur pastan smakade. Emil Larsson verkar gilla lådor väldigt mycket...

2012-01-02 @ 23:26:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0