Idag har vi...

Byggt tak till altanen!
 
Eller, nåja, vi har börjat i alla fall och med "vi" menar jag David...
 
 
Jag jobbade på förmiddagen och sen handlade jag och fixade maten när jag kom hem.
Albin var en sväng med mormor & morfar och fixade lite medan jag jobbade och sen när han kom hem så stack han raka vägen över till tjejerna.
 
Vi tömde ut allt vatten i poolen.
Allt regnande har gjort vattnet mindre trevligt så vi bytar ut det i stället.
 
När Emil vaknat gick jag över och hämtade Albin så han oxå fick lite mat i magen.
 
 
Emil passade på att käka lite ananas på trappen undertiden...
 
 
Vi fick sällskap med oss!
Grannens lilla Sigge kom och sällskapade oss en sväng.
 
 
Efter flera timmars bus hos tjejerna kom dom över, alla tre och lekte hos oss en stund.
 
 
Nu är jag faktiskt supertrött så det får bli naning för min del!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jättefina bilder, men vad har vi sagt om "gossar med linne"!

2012-07-14 @ 23:59:18
Postat av: Eva

Nej, gossar med linne vill vi inte ha 😊

2012-07-15 @ 00:26:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0