Jobbe, jobbe, jobbe...

Det har vart mycket jobb nu det sista och då är det jobb av blandad kompott (som jag älskar!).
 
Jag har vart på ICA, fotat, bokfört och bakat tårtor på beställning.
För ett ganska så bra tag sedan bestämde jag mig för att vi behövde förnya JDLs hemsida (det är alltså inte gjort än...) och till det ville jag ha fina bilder. Men det har vart helt galet på firman hela våren så vi har inte fått ihop det alls men så i veckan ringde David och sa att jag kunde komma om jag hade tid.
 
Givetvis tog jag mig tid!
 
 
Jag sprang runt som värsta paparazzifotografen och fotade från varenda litet hörn.
 
 
Fick många bra bilder på David in action tycker jag allt.
 
 
Nu ska jag bara få ihop tiden att fixa med hemsidan oxå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0