Det där med att vara på semester...

Det blir ju så fasligt tomt i bloggen när man är på semester utan sin dator och eftersom att vi nu är i Sverige så kommer jag ju att ha lilla telefonen med mig så jag kan läsa mina mail (David hade tydligen styrt om sin mail till min så det kommer kanske bli överfullt i inboxen...), kolla FB ibland och så.

Det kan även komma ett litet inlägg med någon bild här i bloggen men att skriva något längre meddelande går ju inte så jag tänkte kasta in några tidsinställda inlägg hela veckan. Inte varje dag, men ett par gånger, så blir det inte så tomt. Denna gången tänkte jag ta upp några ämnen, som mest rör barnen, och som ligger mig varmt om hjärtat. Eller, saken är nog igentligen den, att jag kan bli så nedrans förbannad och frustrerad när jag tänker på vissa saker och ser hur andra människor beter sig.

Inlägg utan bilder är ju oxå dötråkigt så jag kastar in några gamla bilder baraföratt.

Vi syns om en vecka!
(Lite drygt, typ måndagen...)


Gammal bild på Albin och David, från 2008.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad liten och gullig han var där! Nu med förstås, gullig, god och mormors pojk.

2012-03-02 @ 23:02:39
Postat av: Rigmor

Vad fin David är ihop med sin son. En härlig bild.

2012-03-04 @ 08:33:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0