Fullt upp!

Inte helt ovanligt alls i mitt liv faktiskt...

Idag på förmiddagen har vi bakat, bakat och bakat lite till
Jag ska ha fika med mig till styrelsemötet i morrn nämligen.



Det bidde en hel del.
2 olika sorters bullar och 2 flätor med färskost och vaniljfyllning.
Små kladdkakemuffins och "vanliga" vanilj & citronmuffins.
Dom små kladdkakemuffinsen har fått vitchokladfrostig på sig och väntar i kylen..



Mitt i bakningen höll jag på med middagen (stek) och tvättade sängkläder.
I kväll har jag bäddat rent med vårt nya, romantiska bäddset!



Efter baket och middagen åkte vi till stan med mormorn och sen bjöd hon på kvällsmat.
Innan vi åkte och hämtade mormorn så fikade barnen på nybakta bullar och mjölk...



Nu i kväll har jag donat med föreningens ekonomi och har nu alla papper redo, färdiga att presenteras!
Men i morrn blir det inte mycket bloggat är jag rädd.
Ska lämna barnen hos farmorn redan halv 8 på morgonen för att åka på möte i Kristianstad.

Bäst att kila upp och nana på en gång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0