Pyssel och bakdag!

Vi har haft fullt upp i dagarna så bloggen har blivit lite lidande...

I går fick jag hastigt och lustigt åka och hjälpa pappa sälja en bil eftersom han inte kunde komma loss från jobbet och sen på kvällen var det årsmöte på dagis (föräldrakooperativ).

Idag började jag dagen tidigt, min klocka ringde vid 6 och då sov båda mina barn som stockar (typiskt!).
Jag fick givetvis väcka båda två och i princip bara klä på dom och sätta som i bilen direkt. Vid halv 8 lämnade jag av grabbarna hos farmorn och tog hennes bil in till stan och min massage.

Farmorn kom med grabbarna i vår bil när jag var klar och vi bytade.
Vi åkte till affären på hemvägen och sen direkt hem och dona!

Först fick Emil middag så han somnade och då passade jag och Albin på att kila ut i garaget och måla skänken en gång till. Sen gick vi in och lagade middag och efter det hann vi med lite pyssel men marsipanen jag fick med från kursen.



Albin var jätteduktig på att modellera!

Emil vaknade vid halv 3 och då fick barnen lite frukt medan jag började baka macarons!



Det gick riktigt bra och jag är helnöjd!
Både Albin och David fick provsmaka (eftersom jag själv håller igen lite på sötsaker) och Albin frågade genast hur många han fick ta och det är ett gott betyg!

Jag fick ganska mycket smörkräm över...



David kom hem så jag fick gjort klart godbitarna och även packat en liten låda som jag skickade med mamma, till pappa såklart!

Nu i kväll har jag tränat och ska bara kika klart på Grey's sen blir det sägen!


Kommentarer
Postat av: Linnea

Visst e Sylvie fantastisk! Jättefina blev de! Nyfiken på skänken. :)

2012-03-29 @ 08:47:59
URL: http://neavarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0