Trodde jag hade en stund över...

Men det visade sig vara fel, så snart jag satt på tevattnet så vaknade Emil så nu är det full rulle igen och inte hinner jag med något längre inlägg då inte, mellan hyssen...

Lagom till Emil hade somnat så började jag laga middagen och sen kom pappan & Stesse hem och åt med oss.
Efter maten hann jag inte mer än att fixa i ordning min nymålade bänk, så vaknade han.

Kan i alla fall visa några bilder.


Studion knäcker även extra som målarverkstad, mellan fotograferingarna.
I helgen åt vi rev och det visade sig vara en höjdare, även för den lille killen som satt alldeles tyst och gnagde på sitt grillade rev hela middagen igenom!



Nu är min bänk färdigmålad och har fått flytta in i vardagsrummet, i väntan på att jag ska hitta ett fint skåp på loppis/auktion, att måla om...


Nähe, nu osar det hyss så det bara dånar om det, bäst att kila!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0