5 km Muskelkraft!

Idag har 5 km Muskelkraft gått av stapeln på Järnvägsgatan i Tvååker och det var sååå roligt!

Det är alltså ett lopp på 5 km och det är Angelas och hennes företag, Muskelkraft, som annordnar det hela.
Jag och grabbarna var givetvis där och jag hade kameran i högsta hugg.



Det var så många tappra löpare och jag blev djupt imponerad av flera stycken som ställde upp och genomförde det hela superbra. Så strongt!

David har jobbat hela dagen så jag och grabbarna packade fika och gick bort lagom till starten.


Båda barnen skötte sig superbra och hejjade fram alla löpare.
Albin och Oscar delade ut bananer och Kexchoklad till alla som kommit i mål och Emil gick mest runt till alla och la huvudet på sné och fjäskade...



Vi satt kvar länge efter målgång och fikade, pratade skit och barnen lekte.
Det var till och med så pappan han komma och umgås lite innan vi gick hem och då var klockan redan 17!

Idag på förmiddagen kom C bort med sin son D som var här några timmar medan hon jobbade så Albin har lekt HELA dagen lång. Som tack för  hjälpen fick jag superfina blommor, choklad och ett gulligt kort!



Innan D kom så passade Emil på att busa med mig i köket...



C och D stannde och åt middag med oss innan dom åkte och jag hade lagat både köttfärspaj och Lasagnette!

Barnen somnade ovaggade även idag och jag håller tummarna för en mycket bättre natt, sömnmässigt, än föregående natt för ingen av oss sov särskillt bra i stormen.


Kommentarer
Postat av: Anna

Alla som orkar springa längre än 1 km är jag djupt impad av då jag inte ens hade klarat av hälften... ;)

Mousserna i inläggen ovanför ser hur smarriga ut som helst, förresten!!!

Kram kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0