Jag överlever!



Brorsan har fixat en AC!
Jag kommer definitivt att överleva. Ett tag innan idag var det på håret att jag inte strök med av värmeslag
(jo, jag kanske överdriver en smula, jag har aldrig svävat i livsfara men det kändes så!)

Hur som helst så har resten av familjen och grannen haft det rätt så gött i poolen.



Medan Emil sov ute i vagnen och efter att jag diskat, handlat och lite annat nyttigt så tog jag givetvis mig ett dopp i poolen jag med, 22 grader hade vi, det ni!



Albin har badat massa gånger och varenda gång har jag vart tvungen att säja till honom att gå upp för att läpparna vart blå, men så fort han fått upp värmen så har han vart på't igen...



I morse när vi hade ätit frukost så gick Emil och hämtade sin napp och sin snutte och kröp upp i vagnen och gosade lite till. Storebror kan dock inte hålla sig borta utan måste givetvis dit och pussa lite...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0