Mina updates...

Som ni vet använder jag ju appen instagram på telefonen ganska flitigt nu eftersom det inte är det lättaste att få tiden att räcka till att sätta sig ner, speciellt inte vid datorn...

Hur som helst så kan ni nu får se hela tårtan och hur den såg ut när den blev klar.



Vår chef på jobbet fyllde 60 förra veckan och var då bortrest så nu när han kom hem så fick han en liten tårta av oss alla i personalen som jag gjort.
Det är ljusa bottnar. Fylld med limemousse, vaniljkräm och bär, spacklad med smörkräm och täckt med marsipan. Det verkar ha vart riktigt god för jag fick många SMS...

Idag har Albin vart hemma eftersom dom bytat dagisdag på hans dagis så han hjälpte mig med Emil när han skulle sova, så jag fick baka. Världens bästa storebror!



Emil somnade så gott och sen hjälpta Albin mig att slicka alla skålar!



Jag har inte ens hunnit fota mina bakverk idag men här kommer i alla fall en liten bild på supergoda torparlyckor som jag bakat förr och som verkligen smälter i munnen!

På eftermiddagen var vi ute och då fotade jag med den vanliga kameran och sen när David kom hem så gjorde jag mig i ordning lite snabbt, hämtade upp Lina och åkte på föräldramöte.
Jag var hemma vid 20 och när jag kom em var det knäpptyst i huset så jag passade på att ta en macka och en kopp te i lugn och ro, sen gick jag upp för att kolla vad David gjorde och jag hittade honom såhär...



Emil ligger lixom inte kvar i sängen när det är David som nattar så han brukar lägga sig brevid, undrar vem av dom som igentligen somnade först...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0