Morgonmys!

Det är inte ofta jag och Albin får chansen att sitta själva i soffan och filosofera på morgonen men idag fick vi det!
Emil tog sovmorgon och eftersom jag vaknade när Albin gick upp halv 7 så smög jag oxå upp då och vi kollade på barnkanalen en stund tillsammans och pratade lite om vad vi kunde tänkas hitta på idag.



Det tog dock ingen lång stund innan vi fick sällskap där vi låg och filosoferade...



När Emil vaknat och vi alla 3 fått frukost i magen och kläder på kroppen så gick vi ut och hämtade fram cyklarna!
Pappan jobbar ju även idag och jag hade lite grejer som behövde fixas till så vi cyklade bort till mormorn & morfarn och hoppades att dom behövde lite barnbarns gos.

Det behövde dom visst så barnen stannade där medan jag åkte och handlade och sen hem och fixade lite.
När man är uppe så tidigt jämt, som vi oftast är så blir man lite "blind" på vad klockan igentligen är, så när jag hade lämnat barnen och tänkte åka till affären så informerade mamma mig om att ICA faktiskt inte öppnat än...

Jag fick helt enkelt stanna på en kopp förmiddagskaffe innan jag cyklade vidare och köpte det sista till den här!

'

Jo, det ser onekligen ganska fattigt ut, men den är ju inte klar än!



Nu ska jag diska av och sen ge mig ut tillsammans med grabbarna och i eftermiddag hoppas vi på en liten utflykt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0