Poolen!

Jag avlider snart!
Det är nästan så jag funderar på om jag inte på något sätt faktikst är överkänslig för värme för jag mår så dåligt så det är nästan inte sant!
Jag ringde till brorsan (som är kylmontör) och nästan grät i luren att han måste komma hit och fixa lite kyla annars dör jag, på riktigt!

Emil, stackars lilla Emil, verkar ha lika ont av värmen han.
I natt vaknade han vid 3, och sen har vi vart vakna alla 3 (Albin sov lugnt vidare).
Han är varm, äter dåligt, sover ännu sämre, har värmeutslag och gnäller.
Det är bara när han får sitta i baljan som han blir lite lugnare och då ska jag helst sitta brevid...



Efter middagen idag så tog vi igen oss en stund inomhus och kollade lite på Ronja å Youtube.



Innan Emil vaknade i eftermiddags så tog jag denna bilden, på vår termometer i tvättstugan, i skuggan...
I kväll har jag vart på föräldramöte på dagis och när jag kom hem vid 21 så skulle Gabbe precis ta årets första bad i poolen! Jag fick både filmat och förevigat det!








Emil ligger och sover utomhus och jag hoppas innerligt att vi får mer sömn i natt, alla 3 för det behöver vi verkligen. Jag har dessutom haft en fruktansvärd mensvärk i natt (och idag!) och fått gå upp och ta smärtstillande och sätta på värmedynan.

Nu ska jag förbereda välling och sen hämta in Emil och hoppas att han fortsätter sova...



Kommentarer
Postat av: Mamma

Du är ju inte lik mig ett skvatt, jag njuuuter!

2012-05-22 @ 22:18:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0