Shopping!

Idag har jag och mamma vart på stan en sväng.
Jodå, vi hade bebisen med oss och han sov en liten sväng så vi fick tagit oss en titt och jag fick även köpt en del men sen när han vaknade blev det inte fullt lika lätt...

Innan vi åkte hem tog vi en välförtjänt och svindyr fika!



I morse jobbade jag undan ett par grejer som legat och väntat. Bland annat bränna ut bilder på skivor.



Albin har vart på dagis idag, så när vi lämnat honom cyklade vi vidare till koerna som går borta vid mormorn. Lika spännande varje gång!







Min älskade lillhöna! Hon älskar vår badrumsmattan...



I går gick Emil raka vägen till tvättstugan när han vaknat.
Fodrade stövlar, blöja och brorsans keps verkar vara dagens outfit...



Buketten jag plockade i måndags är fortfarande lika fin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0