Skytte!

Det där luftgeväret jag ropade in på en auktion för ett tag sen har visat sig vara en riktig höjdare.
David har "byggt" en liten vägg, ställd på muren, satt kulfångarn & poängtavlorna på.

Albin har en "bock" som stöd och säga vad man vill om den lille killen men shit va imponerad man blir när han skjuter både 7:or & 8:or medan jag och David skjuter ynka 4:or...

Nu var det väl inte hela sanningen för när vi fick övat in oss lite så gick det bättre.



Tur att skott, tavlor och andra tillbehör finns på Gekås för det går ju en del när man övar flitigt.
Nästan så jag ångrar att jag inte budade på ett till, det visade ju sig vara en riktig hit och säkert nästa "lek" på tex midsommar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0