Vår dag!

Dagen började med att jag hittade denna trevliga annons i HN!
Min kusin Lisa har gift sig med sin Lars idag i New York!

Foto: HN idag! Min luriga kusin gifter sig visst idag i New York. Super roligt!! http://instagr.am/p/LSBkayjSdF/

På morgonen hade vi det ganska lugnt och skönt, Emil busade på som vanligt...

Foto: Bus hela dagen lång!! http://instagr.am/p/LSEm48jSdh/

Efter frukosten blev vi alla 3 lite sådär rastlösa som vi ofta blir.
Jag messa Anna och kolla om dom var hemma och det var dom så vi stack dit på lite förmiddagsfika och lek.
Anna har försökt få Emil att säja just "Anna" flera gånger men det har inte gått nåt vidare bra men så helt plötsligt när vi skulle åka så pekade han och sa "Nanna!

Sen satt han och sjung det hela vägen hem...

Jag gav Emil mat direkt när vi kom och hem och han somnade på stört sen, ute i vagnen.
Efter att jag fixat middag till mig och Albin så satte han sig och målade 3 fina tavlor medan Emil fortfarade sov.

När han vaknade blev det gos, brorsorna hade visst saknat varann när Emil sov.



Eftermiddagen har gått i busets tecken, som vanligt, men jag fick en liten paus och stack iväg på Work-Out!


Kommentarer
Postat av: Anna

Yes! Skam den som ger sig !! :))

2012-05-31 @ 22:39:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0