Julstök!

Idag har jag och barnen vart hemma själva hela dagen eftersom pappan vart på svensexa. Jag skulle igentligen vart på möhippa men vi hade ingen barnvakt och jag hade massor av tårtor beställa till denna helgen så jag fick stå över.

Albin har haft feber sen i går kväll så vi var ju tvungna att hålla oss hemma.
Vi gjorde en pepparkaksdeg igår så vi skulle kunna sysselsätta oss idag!



Igår förberedde jag några tårtor och gjorde klart några, det har alltså vart massor med bakning denna helgen!









Jag började i alla fall dagen idag med en trekvarts promenad i diset och duggregnet, innan David skulle ge sig av.



Sen donade jag med tårtorna innan det var dax för middag och sen satte vi igång med pepparkaksbaket!



Efter baket blev det fika med nybakta pepparkakor och mjölk.





Jag gjorde 24 pepparkakshjärtan och har spritsat dom med kistyr, tänkte det ska bli en pepparkakskalender.



Nu ska jag lägga mig, i morrn väntar mer jobb, både i studion och på kontoret...


Kommentarer
Postat av: Tess

Du är helt otrolig på det här med att baka och göra tårtor! Du borde ju starta eget och satsa på det där, för du är otroligt duktig. Har läst din blogg i ett år nu tror jag, sedan du var med i Hallands nyheter förra vintern. Tycker din blogg är så mysig, det är så mycket variation och du hittar på en massa roliga saker. Du verkar ha en go familj också, så fin sammanhållning och gemenskap. Min mamma är faktiskt kusinbarn till din mamma, lite kul kuriosa bara!

Fortsätt med det du gör, för du gör det så bra :)
Kram från en glad läsare

Svar: Tack! Va roligt att du gillar min blogg! Då måste jag ju alltså vara tredje man med din mamma, va roligt!
Charlotte

2012-11-26 @ 22:44:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0