Sen sist?

Ja, här hemma går livet i hundranittio som vanligt och jag har jobbat mer än jag egentligen har tid med men det är ju så roligt!!

Både i tisdags och i går hade jag ju barnfotograferingar.



Idag har jag varit och hämtat massor med nya kläder, skor och smycken på blingcity. Vi började fota det lite på eftermiddagen men det blir ingen reda med alls när båda barnen är med.





Även om barnen har lekt väldigt redigt med varandra i dag och gosat i soffan så kan jag inte lämna dom själv när jag fota.



Ikväll har jag vart i Rönnås Lada på ett litet "förmöte", träffa dom andra utställarna, gå runt och kika och kolla ut platser. Ikväll orkade jag bara inte gå ut i studion så jag sjunk ner i soffan till Hela Sverige Bakar.

I morrn blir det tårtbak, modefotning, ev en tur till Ljungby, ev en tur till Derome, kontorsjobb, matlagning och att undvika massor av hantverkare som ska vara här...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0