Stockholm!!

Nu har jag äntligen hamnat i sängen!!
Efter en hård dag, många timmar i bilen, mils promenader med shopping (kanske inte riktigt, men det känns så...), fantastisk middag på Vapiano och premiärturer på tunnelbanan!!



Marina i bilen på morgonen. Vi lämnade Tvååker vid 7.40 och i all hast hade Marina stoppat ner både mackan och Iphonen i fickan och när hon upptäckte det hade det blivit en spännande kombo...

Redan vid halv 10 stannade vi och tog en fika, i bilen.



Vi bor tillsammans alla 7 tjejerna i en lägenhet på Söder och sen åkte vi tunnelbana till city. Det där med tunnelbana var verkligen inte min grej, men det går ju fort så jag står ut...



Finfina lampor i en helt underbar butik!

Efter shoppingen gick vi och väntade på bord på ett ställe som heter Vapiano, helt fantastisk mat!



Efter mat och vin tog vi tunnelbanan tillbaka till söder och nu ska jag sova och hoppas på en god natts sömn! Vaknar jag i god tid i morrn och vädret är ok så tror jag det blir promenad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0