Besök i min favvobutik!

Idag har jag återigen vart på besök i min nya favorit butik...
 
 
Idag har det kommit in nya, superfräcka läsglasögon bla.
 
Jag passade på att köra bort medan grabbarna där hemma fikade.
Albin hade en kompis hemma och David hade elektrikern här så det gick en del fika.
 
Efter fikat passade jag på att smyga ut och ge slagbordet en strykning till och på förmiddagen hann jag med att baka en tårtbotten, göra två mousser och lägga emellan den. Fast det var ju inte det ultimata förstås... Skafferiet nerackat i bananlådor, bakformarna även dom nerpackade så jag fick skruva öronen av en gryta och smörja den så fick den agera bakform. Jag hoppas jag hinner få till en liiiten yta så jag kan kavla ut marsipan i morrn, annars blir det svårt att täcka tårtan...
 
Jaja, nu ska jag kolla klart på Diggiloo och sen blir det sängen för i morrn väntar jobb!
 
Bjussar på lite fler bilder från butiken, Bling city givetvis!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0