Förmiddagsmys!

Idag har vi haft en härlig förmiddag i lugnets tecken!
Det blåser full storm utanför och när vi lämnade Albin i skolan så var det is på vattenpölarna så det kändes verkligen som om vintern är på väg och det gillar vi! Eftersom våra Partylite ljus kom i går så var jag bara tvungen att testa en av vinterns nya dofter, Kanelstång, och den är ljuvlig! Det luktar jul i hela huset!
 
 
Vi fick fika besök på förmiddagen av Anna och Leia och nu ska vi strax åka och hämta Albin och sen ska vi äta, måla, lämna på kalas, åka till Blingcity och förbereda kvällens mysmat!
 
Igår kväll kom förresten Tvååkersbladet i lådan så nu är det fritt fram och visa...
 
 
Det är jag som tagit framsidebilden och det var en av mina intressantaste fotograferingar någonsin tror jag!
Mr Tvååker him self, Karl-Olof Andersson var här i studion en sväng innan vi åkte iväg till Lille-Bengts och tog yttligare några bilder. Jag blir så lycklig och varm när jag får prata med gamla människor! Människor med histora som gärna delar med sig och berättar om hur det var förr.
Med andra ord, alla skulle få chansen att småprata med Karl-Olof, vilken man!
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Han är verkligen "trevligheten" själv. Dessutom meddelade han mig att han blivit fotograferad av en väldigt trevlig fotograf. ;-)

2012-10-26 @ 12:57:06
Postat av: Mamma till Amelia Alfons Malva Vilde

Underbart:)
Önska en fin fredag!

2012-10-26 @ 13:01:32
URL: http://www.treungar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0