Härliga söndag!!

Å vet ni vad som är bäst? Vi behöver inte ge oss ut i morrn bitti för Albin har lov hela veckan!

Idag började jag dagen med en frisk och härlig morgonpromenad!



Det var rejält kallt -7° ute men jag varvade promenaden med lite joggning, så blev det ändå rätt bra. När jag kom hem målade jag soffan en gång till och även hyllplanen som ska vara i skafferiet fick sig en strykning.



Det gick jättefort att måla idag (jag har fått in flytet!) och eftersom vi vridit bak klockan så började jag med maten redan innan 11... Barnen (och även David givetvis) år som hästar idag. Jag köpte en liten helgskinka i veckan som jag griljerade och till det hade vi potatis, vit sås och ärtor!

På eftermiddagen åkte jag till Linnéa på Me & I visning medan barnen var hemma och busade med farfarn i trädgården så pappan fick jobbat lite på köket.



Direkt efter visningen åkte jag hem och hämtade en supertrött Emil, för vi skulle till mormor & morfar och äta söndagsmiddag. Albin och David kom och åt efter simskolan och nu ikväll har David fortsatt jobba medan jag tagit hand om dom små och kollat Solsidan!!

Nu blir det nane och i morrn har vi fullt upp!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0