Målar, målar och målar lite till...

Om ni undrar vart jag hållit hus sen senaste inlägget i söndags så kan jag meddela att jag målat. Jag har målat hyllplan, dörrar, panel, lister och massor av mer panel.

I måndags hade jag barnens faster Lina här så jag fick gjort en hel del! Innan vi åkte och hämtade henne så körde vi om Heberg och hämtade mitt senaste auktionsfynd!



En superfin våg!

I går körde jag barnen till farmorn på förmiddagen och sen fick jag och David jobba ostört!



Kökssoffan jag köpte på auktion för över ett år sedan har antligen blivit färdigmålat och väntar nu bara på att få flytta in i köket så fort det är färdigt!



När farmorn skulle köra hem barnen på eftermiddagen så protesterade båda två högljutt så dom fick stanna till efter kvällsmaten oxå och vi fick ett par extra timmar till!

IKEA (nåja, det var nog Bring, men ändå!) kom förbi med våra köksluckor och en ny säng till Emil!

Han somnade gott i går!



Idag fick jag målat klart dörrarna i garaget medan barnen var ute och lekte. Efter ett par timmar var barnen både kalla och trötta så det blev soffmys en stund medan jag målade panel i hallen och köket.





Det är ju bara så hopplöst att jag måste avbryta och laga mat mitt i målningen... Idag fick ungarna välja.





I eftermiddags hade jag en fotografering så barnen lämnades till mormorn. Jag passade på att handla innan jag hämtade hem dom.
Hemma hos mormorn kom det ett gäng jätteläskiga bus-eller-godis-tjejer och det skrämde Emil jättemycket. Han grät och skakade i över en timme...

Nu är det Grey's!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0