Byggbilder

David har vart flitig och haft med kameran på flera av JDLs avslutade byggprojekt och jag har givetvis lagt vantarna på bilderna och sett till att dom kommer ut på både hemsidan och vår Facebooksida (som vi blir jätteglada om ni vill gå in och "gilla").
 
Hur som helst så tänkte jag bjuda på bilderna som David har tagit (och jag redigerat).
 
Badrum
 
 
Detta är från ett badrum i en villa där grabbarna fortfarande håller på att renovera,
men nu är det hall och trappa som är på G tror jag.
 
Uterum/Vinterträdgård
 

Detta superfina uterum/vinterträdgård stod klart redan i början på sommaren och jag vet att det har spenderats en hel massa tid där sen det blev klart. Inte utan att man hemskt gärna hade velat ha ett eget...
 
Uterum
 

Även detta uterummet stod klart i början av sommaren och med tanke på vad vi haft för sommar så kan man väl säg "money well spent" eller?
 
Takbyte
 

 
Denna villa var i stort (STORT) behov att nytt tak och det fixade killarna till i sommras.
Eftersom sommarn var minst sagt ganska blöt, så blev det till att täcka in med pressenningar när taket skulle bytas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0