En sån där lista nu igen...

1. Var är din mobiltelefon? På skrivbordet

2. Var är din andra hälft? Där nere, och badar barnen

3. Ditt hår? Är brunt, eller tja, lite mer åt det råttiga hållet...

4. Ditt humör? På topp!

5. Din dagsplan? Dagen är ju snart slut, men i morrn ska jag reka för en fotografering, städa studio och umgås med min fina familj.

6. Det bästa du vet? Min familj och att få vara med dom!

7. Din dröm i natt? Minns inte. Gör tyvärr nästan aldrig det... 

8. Ditt livsmål? Att bli gammal och ha levt lyckligt!

9. Rummet du är i? Kontoret/Allrummet på övervåningen

10. Din hobby? OJ! Baka, Fota, Sidvagnscross, Rida, Gå på loppis/ Auktion och göra fynd, Måla om gamla möbler, inreda, photoshoppa, blogga & "husbila"

11. Din skräck? Att det ska hända någon jag älskar något!

12. Var vill du vara om sex år? På ungefär samma plats som nu, kanske jobbar jag lite mer planerat då eftersom att båda barnen går i skolan.

13. Vart var du igår kväll? På restaurang Zorba, med David, Brorsan & Julie

14. Vad är du inte? Tålmodig

15. En sak du önskar dig? Liten gård på landet, med lite djur, en fotostudio i ett uthus, ett litet lantbageri i nästa uthus och ett stort kontor!

 16. Var växte du upp? HÄR! I Tvååker!

17. Det senaste du gjorde? Krängde 2 fåtöljer på FaceBook!

18. Dina kläder? Beiga byxor & svart linne.

19. Din tv? Vi har massor, min sambo är lite tokig i sånt. Om jag vet vad det är för några? Inte en aning!

20. Ditt/dina husdjur? Goaste katten Kajsa )och djupt saknade katten Pyzen som dog för ett år sedan)

21. Din dator? Samma som med tv:en typ, ingen aning!

22. Din bästa ägodel? Just nu är det min nya bakmaskin och kameran såklart!

23. Saknar någon? Min Pyzen...

24. Din bil? Golf

25. Något du inte har på dig? Smink, har aldrig det...

26. Favoritaffär? Gekås!

27. Din sommar? Skitväder, mycket jobb och underbar semester med familjen!

28. Älskar någon? Ja, många!

29. Favoritfärg? Röd

30. När skrattade du senast? Alldeles nyss, när Emil sjung "Lille katt"!

31. När grät du senast? Vet inte när riktigt, men det var för att jag längtade efter Pyzen i alla fall. 

Trackback
RSS 2.0