Morgonpromenad!

Jag är precis hemkommen från min härliga morgonpromenad och precis som igår så tassade jag iväg medan mannen fortfarande snarkade gott bervid mig.
Barnen var vakna men var på Albins rum och lekte.
 
Det är så fruktansvärt skönt att få gå en ordentlig PW utan barnvagnen någon gång.
Dessutom är det skönt att komma hem och få kliva in i duschen, i fred, medan mannan gör frukost, har klätt (nåja, dom är fortfarande halvnakna men dom är uppe) barnen och bäddat sängarna.
 
Idag var vädret lite bättre än igår, det var inte riktigt lika blåsigt.
Nu blir det duschen för min del och sen frukost.
Förmiddagen ska spenderas i studion och eftermiddagen på ICA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0