Modevisning!

 
Idag har vi modellat lite, när Blingcity hade sin VIP-Kväll.
Jag hade kläder från Östebro på mig, 2 ombyten och skor från Neosens.
 
På dagen har det vart en aning köringt. Jag har föreberett för helgens tårttillverkning, morgondagens dessert, lagat middag, handlat, Vart hos frisören och givetvis, hållt ordning på den där lille mannen, så gott det går...
 
Igår var jag på massage på förmiddagen och efter det blev jag jättekonstig.
Jag blev alldeles yr. Trodde det kanske hade med massagen att göra så jag drack massor med vatten och sen satte jag mig ute hos barnen, på en stol, under en filt.
 
Det blev inte bättre, inte på hela dagen faktiskt. Jag mådde inte dåligt eller så men jag var bara yr mest hela tiden. På kvällen fick jag i alla fall stekt pannkakor och badat båda barnen innan morfarn kom och passade dom så jag kunde åka på Work-Outen när David jobbade sent.
 
 
Kanske, kanske kan ju yrseln ha att göa med att detta söta lilla ansikte väckte mig redan innan 5 på morgonen... Här har han somnat i bilen, kl 8 på morgonen. Då har man vaknat FÖR tidigt!
 
I morrn har jag återigen späckat schema med tårttillverkning, yttligare förberedelser för ännu fler tårtor och sen Vin & Vax med tjejerna!
Så det är nog bäst jag kilar i säng!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0