Nya dörrar & fönster!

Idag bytar David fönstrena och dörrarna på lillstugan.
 
Han började tidigt i morse och med ett litet avbrott för familjefotografering så har han fått bli vid hela dagen.
Jag har servat med frukost, elvakaffe och middag.
 
 
Tyvärr verkar inte den här lilla krabaten vara helt hundra.
Han har inte alls ätit med någon reda idag och nu när vi åt middag så petade han bara i sig lite gele (trots att jag gjort jättegoda älgfärsbiffar i gräddsås med potatis och morötter). Han gick från bordet efter bara några minuter och sen hittade vi honom såhär i soffan.
 
Han hade ingen feber men han klagade på ont i ryggen.
I dag på förmiddagen så ramlade han ner från en bock och slog sig men då sa han att han fick ont i handen och det gick över ganska snabbt så jag oroade mig inte. Nu sitter jag dock och nojjar över "tänk om han slog huvudet och fått en hjärnskakning", men jag tror inte det, hoppas inte...
 
Ska nog gå ner och väcka honom för säkerhetsskull...
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Men fy vad oroligt. :-(

2013-04-14 @ 18:42:08
Postat av: Ulrika

Har man hjärnskakning så brukar man må illa och kräkas.
Men håll koll på vakenheten, han ska gå att väcka som vanligt och inte vara tröttare än normalt.
Kram Ulrika

Svar: Tack! Han var dock precis lika dan när han vakna sen så jag tror nog bara han var trött.
Charlotte

2013-04-14 @ 18:44:13
URL: http://imsepimsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0