Omstuvat i schemat...

Ja, det blev inte riktigt som planerat idag. Vin & Vax med tjejerna blev inställt då hälften fick plötsliga förhinder. David blev inte alls ledsen för det när han såg vad jag bakat till fikat och som nu då fick stanna hemma.



Idag har jag bakat och fejjat hela dagen lång. En tårta har blivit klar och förberedelser till två andra.



Jag hann med att dammsuga av, våttorka golven och röja i ordning innan två av Davids syskon kom. John hade med sig Kinamat och alla åt vi som hästar, det är ju så gott!



Vi spelade spel och pratade strunt, precis som man ska! Nu är ögonlocken tunga och jag ska ta och följa resten av familjen som redan sover tungt.



Såhär somnade Albin i kväll... Han ville verkligen inte sova och skulle sitta i soffan i protest för han inte fick vara med oss iköket när han skulle sova...

Han har dessutom tappat en tand till idag!



Nä, nu blir det god natt!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Har han tappat den, äntligen! Hoppas tandfén kommer i natt.

2013-04-12 @ 23:05:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0