Helglugnet har lagt sig...

Jag hade i och för sig inte haft ont av lite mer tid med barnen nu när jag har jobbat hela dagen men Emil var duktigt trött och jag fick massor med goa pussar och kramar innan han gick och la sig. Albin är uppe och sitter med mig vid tven medan pappan jobbar på kontoret en sväng.
 
Konstigt det där, med att man saknar barnen så mycket när man är ifrån dom en hel arbetsdag. Jag känner mig alltid så lyckligt lottad som får vara med mina barn så mycket!
Jag gick i genom Davids telefon och hittade lite bilder.
 
 
Igår hade vi mysdag, jag och grabbarna grus.
Vi kollade på film, drack smoothie och modellerade i marsipan.
Emil är en riktig lite skapare och kan hålla på länge och väl med marsipanen medan Albin tröttnar mycket fortare. Själv hade jag ett par Astrid Lindgren projekt som jag fick klart, lovar försöka visa...
 

Från våran mysdag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0