Rutiner!

Äntligen lite härliga rutiner igen när skolan startat.
 
Förra veckan var det lite sisådär med eftersom jag var på kurs och vi hade hjälp med barnvakter i två dagar.
Det var jätteroligt på kursen men åhh va jag saknade mina grabbar och det kändes så märkligt att varken jag eller David hade varit med barnen på hela dagen. Någon timme på kvällen bara.
 
Det kändes konstigt att inte veta vad dom gjort, vad dom ätit, vilka dom träffat, om dom slagit sig och sånt.
Men som sagt, nu rullar vardagen på igen, lämna i skolan, hämta i skolan, laga mat och jobbajobbajobbajobba!
 
Som jag älskar det!
 
I helgen har vi haft riktigt ordentligt fullt upp. Efter att jag fixat 2 födelsedagstårtor så packade vi husbilen och åkte mot Skåne på kvällen. Det var Sidvagns SM i Skivarp, längst ner i skåne, på lördagen och vi skulle ha styrelsemöte på fredagkvällen så vi var tvungna att komma iväg.
 
 
Sen var det fullt ös på crossbanan hela dagen och när vi gav oss av hemåt på eftermiddagen så somnade givetvis båda killarna. Vi hann bara precis komma hem så packade David in minimoton och grabbarna i bilen och gav sig iväg på träning med dom. Jag packade upp, tvättade, diskade och grejade och sen blev det sen kvällsmat när dom kom hem vid nio.
 

Albin somnade ganska snabbt på kvällen men med Emil var det värre, han somnade nog inte innan vid elva på kvällen!
 
I går var det dessutom fotbollssammandrag med samling på Övrevi kl 8.30 och innan dess skulle vi lämna Emil hos farmorn för David jobbade så vi var uppe tidigt.
 
 
Albin var jätteduktig och jag blir som vanligt alldeles för engagerad i matcherna...
 
Hur som helst, efter fotbollen åkte vi om stan och fixade en ny gympapåse till Albin och sen vidare hem för en snabbdusch. Brorsan fyller år idag och vi firade honom hemma hos mamma igår eftermiddag.
 
Idag har jag haft min fina vän och hennes två barn här på besök hela dagen.
 
 
Nu ska jag fortsätta redigeringen av en fotografering jag hade i går kväll och en i kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0