Blandad kompott...

Det är som vanligt mycket att göra innan jul och jobben ligger på kontoret och hoppar sig. Men jag kom i kapp en del igår och har sorterat upp det så jag vet vad som behöver göras först.








I början på veckan tog jag och barnen och lyxade till det med lunch på Motellet och sen gick vi till lekplatsen och busade till det började skymma. Albins framtänder är superlösa nu och hänger på snedden och bara väntar på att ryckas ur, lagom till jul är han nog tannalös...





Vi fick snabbpyntat lite i söndags och det är ett fantastiskt ljus i Partylites Glolite ljus!



Jag gjorde även frallor till adventsmorgonen, efter ett nytt recept och det var helt fantastiskt! Ska se till att få upp det på bakbloggen, det är kalljäst och superenkelt att göra!



På söndagsmorgonen var det dags för paketen i första adventspåsen...







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0