Skrattmusklerna har jobbat igen!

Igår var det Vin & Vax med tjejerna. Lika mysigt som vanligt och samtidigt som vi blir hårfria så dricker vi lite vin (jag körde iofs i går så inget vin för mig), mumsar snacks, pratar om allt mellan himmel & jord och spelar spel!





Igår blev det senare än vanligt innan vi fick tjötat klart och jag lämnat av alla så idag var det lite segt och väldigt gäspigt...



Några koppar kaffe till jobbet på förmiddagen gjorde susen och i eftermiddags har jag suttit hos revisorn i nästan 4 timmar så en kvällspromenad var tvunget för det snurrade siffror överallt...

I dagarna som kommer hoppas jag hinna få till lite julgodis, pepparkakor, klä gran och slå in klappar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0