Annorlunda arbete...

Igår när jag hade gjort av det värsta röjet hemma, (bla skapat ihop och sorterat 7 stycken kortlekar som låg utslängda över hela vardagsrummet) så var det dags att gå ut och jobba lite.



Otroligt nog så fick vi ihop 5 av 7! Det fattades bara 3 ynka kort så jag får väl storstäda snart så kanske dom kommer fram. Medan jag och Albin sorterade fick Emil ligga på soffan, det gick liksom inte att ha honom med, han bara gjorde allt ogjort igen...



Hur som helst, det jag skulle komma till med min rubrik var ju att jag stannade upp ett tag och funderade på hur annorlunda mitt arbete ser ut efter att jag fått barnen. Igår till exempel när jag skulle fota kläder så fick jag ju ha Emil med mig. Det gick faktiskt jättebra och jag fick ju sällskap!







Nu ska jag snart börja med tårtor som ska levereras i eftermiddag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0