En härlig vinterdag!

Idag har vi verkligen haft en helt fantastisk dag! Förmiddagen spenderade vi hemma till största delen, vi var bara och handlade en liten sväng. Efter middagen (som jag måste ha lyckats extra bra med idag för barnen åt som hästar) packade vi fika, frukt och nyponsoppa tillsammans med extrakläder och pulkor...

Vi åkte ut till Åkulla med Angela och barnen. Albin och Oscar åkte skidor som om dom aldrig gjort annat!













Jag fick min beskärda del av dagens steg i spåret jag med, men inte på skidor, utan dragandes på en snowracer med en lycklig Emil på. I hyfsat lös snö...

Efter skidor och fika gick vi till en livsfarlig pulkabacke och där han jag inte ta ett enda kort för den backen var livsfarlig och man var tvungna att fånga barnen när dom kom i full kareta så dom inte åkte över ett mindre isstup...

Det var med andra ord två lyckliga gossar jag satte i bilen med mig hem sen. När vi kom hem var denna mamman dödligt trött men barnen tog inte ens av sig, dom fortsatte ute i ett par timmar till!

Jag tog i alla fall kvällsmat!



I kväll har jag jobbat på kontoret och nu är det tomt innanför pannbenet så jag säger godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0