Over and out...

Det var längesedan jag hade så ont av magkatarren som jag har nu, och har haft ett par dagar.

Jag har ändå fått gjort en del idag, även om jag helst legat i fosterställning i sängen hela dagen.

Efter att vi lämnat Albin i skolan så åkte jag och Emil till Herberg och hämtade ett bord jag vunnit. På förmiddagen fick jag fixat några mail och lite bokföring och vid 12 lämnade jag den lille mannen hos mormor. Jag hämtade Albin lite tidigare i skolan för att hinna in till ett läkarbesök i stan.

Albin skötte sig finfint och sen fick han välja vad vi skulle göra. Det blev en mc Flurry på mc Donalds...

När vi hämtat Emil följde mormorn med och sen gick vi en promenad i det fina vädret. När David kom hem gick jag ut i studion och fotade kläder. Kvällen har gått i lugnets tecken och nu blir det nane!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Vad tar du för medicin för magkatarren? Omeprazol brukar hjälpa för mig.

2013-02-25 @ 22:01:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0