På isen!

Idag på förmiddagen jobbade jag på ICA och sen hade jag tänkt fota och jobba på kontoret men det var ju så härligt väder ute och mamma ville följa med på promenad. Varför inte, jag behövde ju mina steg. Vi promenixade bort till Moarna och den stora isen där David och barnen mötte oss.

















Pappan fick springa sig varm där på isen minsann och barnen hade superroligt. När jag och mamma skulle gå hemåt så trampar hon givetvis igenom på ett ställe där det mynnar ut vatten, så pappa kom och hämtade henne och jag åkte med min lilla familj.





Vi åkte om mormorn och Morfarn på vägen hem och fick fika. Morfarn grävde fram sina gamla hockey grejer från typ 60-talet...


Kommentarer
Postat av: Mamma

Haha, där kom dom, mina dyngblöta gympadojjor!

2013-02-23 @ 22:05:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0