Röj!!

Idag har Albin vart hemma från skolan. Han hade ju feber i går så då fick han vara hemma idag men han var piggare på morgonen och hade sovit gott hela natten så han och Emil fick åka till mormorn på förmiddagen medan jag hade fotografering i studion.
 
På eftermiddagen blev han sämre igen, fick tung andning och feber.
Jag fick ingen ro alls för Emil att sitta på kontoret och jobba med bilderna så jag satte igång och röjde i barnens garderober. Det gick han mer med på.
Jösses va kläder barnen har!
 
Kläderna i Albins garderob som inte åker till "bortskänkes" gick raka vägen in i Emils garderob, dom kan han nog snart ha. Albin är ju ganska kort och Emil är betydligt längre än va Albin va i samma ålder.
 
Hur som helst, det blev 2 stora påsar "bortskänkes" och några grejer ut på tradera.
 
Nu ska jag återgå till Familjen Annorlunda.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0