Syskonmys!

Idag har vi haft fredagsmys! Vi har ätit tacos och sen blev det Gladiatorerna för barnen. Jag och David satt nere till På Spåret medan grabbarna satt i Albins säng och kollade på hans tv.





Innan idag var barnen hos farmor medan jag fotade.

På förmiddagen var vi hos mormor så jag fick resonerat mej och nu börjar det verkligen kännas mycket bättre så det har nog hjälpt.

I går var jag och Emil i Falkenberg. Först lämnade vi bilen på Toveks och tog en halvtimmes promenad. Sen var bilen klar och vi åkte till Fynda.



Först en macka och sen en snabb sväng för att köpa sockar till Albin.

På eftermiddagen var vi hos våra goda vänner Camilla och hennes David på fika och bus.

Nu ska jag nana!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Satt Emil kvar där under ett helt program?

Svar: Njae, det var väl lite sisådär med det...
Charlotte

2013-02-09 @ 09:17:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0