Anastasia Steele & Christian Grey tar upp min tid!

Nu är vi där igen...
Jag är fast!
 
 
 
Efter att jag lämnat dr Quinn nu som jag vart lite beroende av så har jag börjat på den tredje och sista boken om Mr (och nu även Mrs) Grey. Jag har aldrig vart såhär inne i böcker och filmer som jag vart denna stackars månaden och efter denna boken får det vara bra, jag får ju inte gjort något vettigt!
 
Jag har i alla fall erkänt för mig själv att det var lite FÖR mycket i höstas, kanske nästan mer än jag mäktade med för jag har vart helt slut nu efter jul och nyår och nu äntligen, efter en veckas semester börjar jag känna mig lite mer som vanligt!
 
Så om jag inte prioriterar bloggen så vet ni vart jag är, i första bästa soffa, med näsan nere i en bok...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0