Bye mr (och mrs) Grey!

Nu är det slut! Jag har läst ut sista boken och den var jättebra!



Jag har även insett (som varje gång jag får för mig att läsa en bok) att jag egentligen inte är bra på det här med böcker. Det är ju jätteroligt att läsa men jag kan inte lägga böckerna i från mig och får inte alls lika mycket gjort som jag vill och som jag är van vid. Tur det är slut och att det slutade som det gjorde...





Annars har vi väl iofs fått gjort lite nytta idag. I morse fick vi fixat med tvätten och så och när Albin skulle hämtas tog vi en välbehövlig promenad, via affären dessutom.



Kajsa och jag tar en kaffepaus med lite mr Grey på förmiddagen.

Efter att vi hämtat Albin idag så var barnen ute och lekte, tillsammans, jätteLÄNGE!









Medan barnen var ute fixade jag en rejäl gryta med äppelkräm till fikat.





Vi äter kräm med krossade knäckebröd och mjölk, underbart gott! Nu ska jag ta och dra mig tillbaka, i morrn behövs det städas tror jag bestämt..ä

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0