Hektisk dag!

Idag känns det mest som om jag bara rännt omkring!

Först körde vi Albin till skolan, sen hem och äta lite snabbt, in till stan, lämna Emil hos farmorn, tanka och sen in på en välbehövlig massage.

Efter massagen åkte jag och köpte nya skidsockar till barnen, hämta Emil, hem, laga mat, hämta Albin, äta mat och sen fick vi oss en liten paus.

Barnen kollade på tv (fast egentligen kollar dom inte, den bara står på i bakgrunden medan dom leker) och jag förberedde för eftermiddagens möte. Mailad, scannade, skrev ut papper, packade mm. Sen kom farmorn (barnvakt för andra gången idag, TACK!), Angela och barnen tog med Albin på en utflykt och jag åkte till stan!

Vi har träffat revisorn och gjort årsbokslut, haft styrelsemöte, gått igenom en massa papper mm.

När vi äntligen var klara fick jag snabba mig hem och lösa av farmorn. Jag hade några viktiga saker att fixa på kontoret och jag blev precis klar innan träningen!

Pju, helt slut!

När jag kom hem efter Work-Outen så hade Emil inte somnat än. Han hade visst tagit en powernap med farmorn på eftermiddagen...

När klockan nästan var 21 somnade han och jag hade precis hunnit duscha och äta när han kom tassandes en halvtimme senare. Jag tror han får nya tänder och det är det som stör honom för vi har inte sovit så gott det sista, med honom rännandes på nätterna.



Till slut somnade han i min famn i kökssoffan, till Dr Quinn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0