Skridskor, studiojobb, frossa & kapla!

Jag fick visst inte bloggat igår heller men jag hade fotografering på kvällen som jag ville redigera klart sen och det tog ju en stund. Medan jag jobbade byggde kidsen med kapla.





Idag hade vi mycket att tänka på på morgonen. Albin skulle på utflykt med skolan, en helgdag i Veddige ishall med matsäck och skoj! Det hade gått jättebra och nu vill han åka skridskor mer!

Jag och Emil stannade inne, jag jobbade lite och så tittade vi på dom stora snöflingorna som dalade utanför fönstret.





Givetvis hann vi med lite gos och bus, det gör vi varje dag. Jag fick tag i både dagis, kommunen och F-kassan så nu har vi nog rett ut hur vi ska ha det med allt. Emil blir nog hemma minst ett år till i alla fall.



Farmorn kom hit i kväll medan jag fotade ett gäng glada musikanter och barnen blev så glada. Emil passade på att visa hur han leker...



Jag han bli färdig innan David kom hem så farmorn kunde åka och när sen pappan kom hem så va han inte alls i form. Frossa, trött och allmänt dassig. Hoppas han vaknar frisk i morrn!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0