Upptagen söndag

Igår var jag med mamma och Julie på Gekås och när vi kom hem åkte vi direkt hem till mor och mötte upp resten för söndagsmiddag!



Igår började även simskolan för Albin så medan han och David var där så var Emil hos morfar till vi kom hem. Bilden på Albin är från morgonen då han satt såhär när jag kom ner.

Kajsa låg och vilade på kökssoffan större delen av förmiddagen och när jag lämnade för att åka till Gekås så målade David taket i hallen.



Jag fick tag i det mesta jag skulle såsom, skridskor och jympakläder till Albin, sockar till Emil, gardinstång, presenter till barnkalas, bäddset, hårtoning, shampoo och annat bra att ha.





Egentligen ville jag haft ett blått bäddset till Emil men det fanns inget fint så det fick bli detta vita och så ett blått lakan i stället. Albin har ett likadant fast grönt och jag gillar ju syskonmatchning...

Idag har grabbarna vart på oerhört bra humör, speciellt mot varandra. Just ni kollar vi alla tre på Fåret Shaun och äter äpple. Vi väntar hem pappan i tid idag eftersom jag ska fota senare.



Morgongoset. Emil går alltid och sätter sig bredvid Albin på morgonen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0