Öströö

I tisdags var vi ute på Öströö med Li och Alice.
 
Vi åkte efter middagen och startade med lammsafari.
 
 
Det är helt fantastiskt där ute (jo, jag vet att jag tar upp det i bloggen flera gånger om året...)!
Lammsafarin var som vanligt jättbra och Emil somnade i mitt knä på efter halva vägen, det skumpar ju så skönt. Efter en timmes safari gick vi och köpte oss en fikakorg och fikade i gröngräset. Barnen sprang runt efter fikat och sen gick vi in i hagen och klappade lammen och en kalv. Små små bebisgrodor såg vi i dammen och finfina hantverk i boden.
 
Det är inte alls svårt att slå ihjäl några timmar där ute, dessutom var ju Emil jätttepigg efter en liten tupplur i balavagnen. Men vi åkte hem vid halv fyra för jag skulle ha kundbesök kl 16.
 
Alltså, världens bästa utflyktsmål!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0