Tävlar i HNs bildtävling

Hallands Nyheter har en bildtävling och där skickade jag in en bild på Alva.
Eller, i alla fall hennes händer, när hon plockat smultron i Tjärby.
 
Vill ni rösta på min bild, så den i alla fall går till final så blir jag jätteglad!
För att kunna rösta så måste man "gilla" HN på Facebook tror jag, men det är ju enkelt fixat, det är ju bara att ta tillbaka det när tävlingen är klar om man inte vill fortsätta med det.
 
 
Så här ser min bild ut och jag kallar den "På mormorns smultronställe".
 
För att rösta gör du såhär.
Gå in HÄR och klicka på rösta (som bilden nedan visar).
Sen letar du bara upp min bild och bockar i den lilla rutan i högra hörnet ovanför MIN bild.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0