I bakstugan

Jag kommer att gå in i bakstugan och vara här intensivt i ett par veckor nu så bli inte ledsna om jag försvinner några dagar, jag kommer tillbaka, eller så kanske jag till om med kikar in, mellan några tårtbottnar eller så.
 
I går var det student-dax i Falkenberg och då bakade jag tårta till det.
 
 
På kvällen i fredags hade klassföräldrarna i Albins klass ordnat en sommarfest och det var jättetrevligt. Det var uppträdanden, poängpromenad, picknick och fika.
 
Jag och Albin bakade frasiga frallor som vi hade med till vår familj och med några salladsblad från trädgården var det underbara mackor!
 
 
Receptet hittar ni såklart inne på bakbloggen!
 
Nu är det dags för mig att ta tag i fler studenttårtor, mitt äldsta kusinbarn Simon tar studenten i morrn!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0