Dag 2, Vi är utmattade...

Eller kan det vara så att vi börjar bli gamla? Näää, men jösses vad trött man blir på kvällen när man är ute från 9-18 med en timmas lunch...

I morse vaknade ungarna samtidigt och låg och kvittrade nere i sovrummet tillsammans. När vi kom ner hittade vi dom såhär!





Vi var som vanligt i backen när liftarna öppnade och jag lämnade över första passet med Emil till David. Det går så himla bra för honom nu och jag är ju inte lika tålmodig så det är bättre David tar hand om det. Vi bytade efter förmiddagsfikat och sen tog vi av pjäxorna och gick till lekplatsen, jag och Emil.



Roligast är det att krångla ordentligt...

Vi åkte hem för lite lunch och jag försökte verkligen få Albin att vila lite men nää, han låg still en stund bara.





Jag fortsatte åka skidor med Albin på eftermiddagen och David var inte ledsen för det, hans vader krampade visst.

Efter 17 var det pulkarace i barnbacken och det ville vi givetvis inte missa!















David åkte pulkan med Enkil och jag åkte snowracer med Albin. Sista gången väntade David högst upp i backen, då hade Emil somnat i liften!

Jag väckte honom när David åkt ner och sen fick vi gå bort till lekplatsen medan dom andra åkte klart.





Vi åkte hemåt vid 18 och jag satte igång maten direkt. Två mycket trötta killar somnade ovaggade i kväll vill jag lova. Jag och David är oxå HELT slut och nu går ögonen i kors så jag tackar för mig idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0