Förgrymmade onge!!

Alltså Emil!!!

Idag på förmiddagen var vi hemma och Emil var så duktig och lekte för sig själv på övervåningen medan jag var där nere. Rätt som det var hörde jag att han var i vårat sovrum och skyndade upp. Han får inte vara där och det vet han så vi la tillbaka Davids Hälge tidning (I know!) i lådan och gick ut.

Nu när jag skulle lägga mig så skulle jag ta en fluortablett som jag har i min låda vid sängen. Redan när jag tog upp burken så blev jag misstänksam, den var alldeles kladdig... Inte heller skramlade det som det brukar. När jag öppnar så ligger det en blöt sörja på botten...

Jomenvisst, han har provsmakat alla och sen lagt tillbaka dom i burken, stängt och lagt i lådan. Skitunge!

Nu var burken nästan tom redan innan men ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0