Jobbe...

Mycket jobb nu så jag slänger bara in lite bilder från vad vi hittat på, när jag lämnat kontorsstolen...

I söndags bakade jag frallor på 3 olika degar som jag satte på lördagkvällen.



Rågrussinbullar, solrosfrallor och fikonfrallor.



Emil hade lyckats få till värsta snygga frillan under natten...





En tårta fick jag ihop på förmiddagen oxå innan det var dags att sätta sig på kontoret.



Igår blev det inte många bilder tagna minsann. Det blev ett par bilder på ännu värre morgonfrilla bara.



Hela förmiddagen var jag och hälsade på Martina o Lars 10 dagar gamla Milo. Bebisgos när det är som bäst. Emil var hos mormor och på eftermiddagen kom Li och Alice. David jobbade sent så jag hade barnen själv på kvällen och det är verkligen inte lätt att få något gjort (jobb) när båda är hemma...

Idag har jag och Emil haft tvätt och jobbförmiddag.




Det är mycket lättare att jobba med bara Emil hemma, han kan sysselsätta sig själv.





På eftermiddagen var båda barnen inne och lekte rövare och sen när David kom hem möblerade jag om lite. En skänk från studion fick flytta in och ett par hyllor fick flytta ut. I morrn hoppas jag kunna börja fylla skänken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0